歌手 英格伯漢普汀

Tell me when will you be mine 告訴我,你何時才會屬於我?
Tell me quando quando quando 告訴我什麼時候?
We can share a love divine 我倆可以分享愛情
Please don't make me wait again 請不要再讓我等下去

When will you say yes to me 何時你才會答應我?
Tell me quando quando quando 告訴我什麼時候?
You mean happiness to me 對我而言,你就像是代表了快樂
Oh my love please tell me when 噢!吾愛,請你告訴我是什麼時候

Every moments a day 每一分彷彿一整天
Every day seems a lifetime 每一天彷彿一輩子
Let me show you the way To a joy beyond compare 讓我告訴你一個無與倫比的夢想

I can't wait a moment more 我無法再多等一刻
Tell me quando quando quando 告訴我什麼時候
Just say its me that you adore And then darling tell me when 說你愛慕的就是我,並告訴我是什麼時候?

Every moments a day 每一分彷彿一整天
Every day seems a lifetime 每一天彷彿一輩子
Let me show you the way To a joy beyond compare 讓我告訴你一個無與倫比的夢想

I can't wait a moment more 我不能再多等一刻
Tell me quando quando quando 告訴我什麼時候
Just say its me that you adore 說你愛慕的就是我
And then darling tell me when 並告訴我什麼時候

Oh my darling tell me when 噢,吾愛告訴我何時?
And then darling tell me when 吾愛告訴我何時?
Oh my darling tell me when 吾愛告訴我何時?
 

很耳熟的歌喔!很容易上口
這次星光黃小琥有唱了一下

>>>

Love is the Power    詞曲:李匯晴  
  演唱: 璽恩

當我遇見你
開始學會相信
相信著愛情
相信愛裡的勇氣

我沒有懼怕
也不東張西望
有人笑我傻
卻看見愛的力量

love is the power
love is so sweet
去愛你
是我每一天的第一個決定

love is the power
and you’ll never let it broken
不管有多冷 不管傷多深
因為愛 所有都變(的)可能

很容易入耳的一首歌
當然我喜歡的是調,有點慵懶,有點技巧
否則歌詞是很簡單的

>>>

神通情人夢Love is Love 

YOU DON'T HAVE TO TOUCH IT TO KNOW         你不必伸手觸摸也知道
LOVE IS EVERYWHERE THAT YOU GO                 你到那裡愛就在那裡

YOU DON'T HAVE TO TOUCH IT TO FEEL            你不必伸手觸摸也有感受
LOVE IS EVERY SECOND WE STEAL *                  愛在我們偷天換日的分分秒秒裡


**LOVE IS LOVE IS NOTHING WITHOUT YOU **    愛就是愛,沒有你就沒有愛
LOVE IS LOVE IS EVERYTHING YOU DO                 愛是愛,你的一舉一動都是愛
OPEN UP YOUR EYES AND YOU WILL SEE           張開眼睛你將看見
 LOVE IS LOVE IS EVERYTHING YOU DO **            愛是愛,對我來說一切是愛


YOU DON'T HAVE TO TOUCH IT TO BE                     你不必伸手觸摸
WRAPPED UP BEEN IN EMOTION LIKE ME             不必像我一樣為情所困
EVERY ONE MUST FEEL HOW I DO~ YEAH~           誰都能感同身受
LOVE IS JUST TO BE CLOSE TO YOU                       我的愛就是和你靠得很近很近

AND YOU KNOW THAT LOVE IS LOVE                      你知道愛就是愛
IT'S WRITTEN IN BLACE AND BLUE                          刻劃在我心裡是那麼深沈那麼憂鬱
AND EVERY THING YOU SAY                                      你說的一字一句
MUST BRING HER CLOSER                                        都會讓你愛的她越靠越近
CLOSER TO YOU HOO~                                                向你越靠越近

LOVE IS LOVE IS NOTHING WITHOUT YOU              愛就是愛,沒有你沒有愛啦
LOVE IS LOVE IS EVERYTHING YOU DO                   愛是愛,你的一舉一動都是愛


神通情人夢很熟喔!但是好久以前的片,我是沒看過吧!
這首歌你一定聽過的

arrow
arrow
    全站熱搜

    haidy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()