Somethin' in your eyes, makes me wanna lose myself
你眼中的某樣東西,讓我想要迷失我自己
Makes me wanna lose myself, in your arms
讓我想要…迷失在你的懷抱
There's somethin' in your voice, makes my heart beat fast
你聲音裡的某個特質,讓我的心跳加快
Hope this feeling lasts, the rest of my life
在我的有生之年 希望這種感覺持續不消失

If you knew how lonely my life has been
如果你知道我的生命是多麼的寂寞
And how long I've been so alone
(如果你知道) 我孤獨多久了
And if you knew how I wanted someone to come along
如果你知道我是多麼地希望有人出現
And change my life the way you've done
改變我的生命~就像你對我做的!

**It feels like home to me, it feels like home to me
這感覺好像回到家裡,這感覺好像回到家裡
It feels like I'm all the way back where I come from
這感覺好像我大老遠地回到我的家鄉
It feels like home to me, it feels like home to me
這感覺好像回到家裡,這感覺好像回到家裡
It feels like I'm all the way back where I belong
這感覺好像我終於回到我歸屬的地方**

A window breaks, down a long, dark street
在長長的暗巷尾,有扇玻璃碎了
And a siren wails in the night
在夜裡,警笛在鳴叫
But I'm alright, 'cause I have you here with me
但是我很好,因為你在這裡陪我
And I can almost see, through the dark there is light
我幾乎可以看到,穿過黑暗 就是光明!

Well, if you knew how much this moment means to me
如果你知道這一刻對我的意義
And how long I've waited for your touch
(如果你知道) 我等你的觸撫多久了
And if you knew how happy you are making me
如果你知道 你讓我多高興
I never thought that I'd love anyone so much
我從不知道 我可以愛一個人這麼深~

反覆 [** 段落]
 


姊姊的守護者裡面的一首歌,在看電影時我很喜歡

arrow
arrow
    全站熱搜

    haidy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()